Technikai segítség

[ Összeset nyit | Összeset zár ]

Internet szolgáltatás

  • Információk a kábelmodemről
    Sorszám Felirat Funkció
    1. Standby A nyomógomb megnyomásával a kábelmodem készenléti (Standby) állapotba kerül. Az adatátvitel tiltva van. Üzemi (Online) állapotba a nyomógomb ismételt megnyomásával térhet vissza.
    Sorszám Felirat Villog Világít
    2. Power Ellenőrző diagnosztika folyamatban A kábelmodem bekapcsolt állapotban van
    3. Receive Vételi csatorna (downstream) keresése A vételi csatorna rendben
    4. Send Adási csatorna (upstream) keresése Az adási csatorna rendben
    5. Online Hálózati kapcsolat keresése A hálózati kapcsolat rendben
    6. PC/Activity Adat fogadás vagy küldés A kábelmodem USB vagy Ethernet portjára eszköz (számítógép) van csatlakoztatva
    7. Standby A modem készenléti állapotban van. A többi LED kikapcsolt állapotban van.
    Sorszám Csatlakozó Funkció
    8. ETHERNET Az Ethernet porttal rendelkező számítógépek csatlakoztatására szolgál. Az alkalmazandó kábel RJ-45 csatlakozókkal szerelt.
    9. USB Az USB porttal rendelkezi számítógépek csatlakoztatására szolgál. (Hálózatunkon jelenleg nem használható)
    10. CABLE A kábeltelevíziós (koaxiális) hálózat csatlakoztatására szolgál.
    11. +12 DC A kábelmodem tápegységének csatlakozása
    Vissza a tetejére
  • Előlapi LED-ek jelzései
    LED Ha nem világít bekapcsolás után Ha nem világít üzem közben
    Power A kábelmodem nincs helyesen csatlakoztatva az elektromos hálózathoz vagy a tápegységhez A kábelmodem nincs csatlakoztatva az elektromos hálózathoz vagy készenléti (Standby) állapotban van. Az üzemi állapothoz nyomja meg a Standby (1.) gombot.
    Receive A vételi csatorna megállapítása sikertelen A vételi csatorna megszakadt
    Send Az adási csatorna megállapítása sikertelen Az adási csatorna megszakadt
    Online A kábelmodem IP regisztrációja sikertelen Az IP regisztráció megszakadt
    Vissza a tetejére
  • Hibalehetőségek

    Amennyiben az internet szolgáltatás igénybevétele során bármilyen rendellenességet tapasztal kérjük, végezze el az alábbi ellenőrző lépéseket mielőtt ügyfélszolgálatunkat felhívja. Ha a tesztek során sikerül a hibát elhárítania, akkor az előfizetői berendezés beállításai miatt léphetett fel szolgáltatási zavar. Ha a hibaok nem derül ki az ellenőrzés során, hívja fel ügyfélszolgálatunkat, jelentse be a hibát. Az alábbi tesztek eredményei közül néhányra szüksége lesz a diszpécserrel folytatott beszélgetése során.

    Probléma Megoldás
    A kábelmodemen található zöld színű POWER LED nem világít Ellenőrizze, hogy a tápegység megfelelően van-e csatlakoztatva.
    Ha a Standby LED világít a kábelmodem készenléti állapotban van. Nyomja meg a STANDBY gombot az Internethez történő kapcsolódáshoz.
    Nem lehet adatot küldeni és/vagy fogadni Ellenőrizze, hogy a TV készülékén van-e kép és hogy a kép tiszta-e. Ha nincs TV vétel akkor az adatátviteli szolgáltatás sem üzemel.
    Nyomja meg a STANDBY gombot, ha a STANDBY LED világít.
    Ellenőrizze a koaxiális kábelt a kábelmodem csatlakozójánál. Szorítsa meg a csatlakozót ha szükséges.
    Ellenőrizze, hogy az Ethernet kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a modemhez és a számítógéphez.
    Ellenőrizze a modem elején található LED-eket. A LED-ek által jelzett információkról az „Előlapi LED-ek jelzései” fejezetben olvashat.
    Vissza a tetejére
  • Levelezőprogram beállításai - Microsoft Outlook Express
    1. Indítsa el a Microsoft Outlook Express programot!
      Start menü Minden program Outlook Express
      Ha nincs a programnak ikonja a Start menüben, válassza a Start menü Futtatás... parancsot, majd a megnyíló ablak parancssorába gépelje be az msimn parancsot, és nyomja le az OK gombot!
    2. Nyissa meg a fiókbeállításokat lehetővé tevő párbeszédablakot!
      Eszközök menü Fiókok...
    3. Az Internetfiókok ablakon válassza ki a Levelezés fület, majd a Hozzáadás gomb lenyomása után a felnyíló helyi menüben válassza ki a Levelezés... opciót!
    4. Írja be a megjeleníteni kívánt nevet! Ez lehet az Ön neve, beceneve vagy egyéb név, majd kattintson a Tovább > gombra!
    5. Írja be a teljes e-mail címét, majd kattintson a Tovább > gombra!
    6. Állítsa be a kiszolgáló adatait!
      A beérkező levelek kiszolgálója mezőben a POP3-at válassza ki a legördülő menüből.
      Beérkező levelek kiszolgálója: mail.magocs.hu (ügyeljen arra, hogy ne hagyjon sehol sem szóközöket)
      Kimenő levelek (SMTP) kiszolgálója: mail.magocs.hu (ügyeljen arra, hogy ne hagyjon sehol sem szóközöket)
      Kattintson a Tovább > gombra!
    7. Adja meg felhasználói adatait!
      Fióknév: gépelje be az e-mail címe elejét (a @ előtti részt)!
      Jelszó: gépelje be jelszavát.
      Kattintson a Tovább > gombra!
    8. Minden információt megadott, kattintson egyszer a Befejezés gombra!
    9. Jelölje ki internetfiókját a listából, majd kattintson egyszer a Tulajdonságok gombra!
    10. A megjelenő ablakban válassza a Kiszolgálók fület!
      Tegyen pipát az A kiszolgáló hitelesítést igényel opció jelölőnégyzetébe, majd kattintson egyszer az OK gombra!
      Zárja be az Internetfiókok ablakot is a Bezárás gombra kattintva!
    Vissza a tetejére
  • Levelezőprogram beállításai - Microsoft Office Outlook 2007
    1. Indítsa el az Outlook programot!
      Start menü Minden program Microsoft Office Microsoft Outlook
      Vagy: klikkeljen duplán az Outlook ikonjára a Windows Asztalon illetve egyszer a Gyorsindítósávban.
    2. Válassza ki a program menüjéből a Fiókbeállítások opciót!
      Eszközök menü Fiókbeállítások
    3. A megjelenő ablakon kattintson egyszer az Új... gombra!
    4. A megjelenő párbeszédablakon kattintson egyszer a Tovább > gombra!
      Ügyeljen arra, hogy a megjelenő opciók közül a „Microsoft Exchange, POP3, IMAP vagy HTTP” legyen kijelölve!
    5. Pipálja be a „Kiszolgálóbeállítások vagy további kiszolgálótípusok kézi megadása” opciót, majd kattintson egyszer a Tovább > gombra!
    6. Kattintson a Tovább > gombra!
      Ügyeljen arra, hogy az opciók közül az „Internetes e-mail” legyen kiválasztva!
    7. Gépelje be a kért adatokat, majd kattintson a Fiók beállításainak tesztelése... gombra!

      Felhasználói adatok
      Név: gépelje be, hogy milyen név alatt jelenítse meg a program a postafiókját. Ez lehet az Ön teljes neve vagy beceneve, illetve egyéb név.
      E-mail cím: gépelje be a kért azonosítóval megkapott teljes e-mail címét: teszt.elek@magocs.hu séma szerint.

      Kiszolgálóadatok
      Fiók típusa: POP3
      Bejövő üzenetek kiszolgálója: gépelje be: mail.magocs.hu
      Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP): gépelje be: mail.magocs.hu

      Bejelentkezési adatok
      Felhasználónév: gépelje be az e-mail címe elejét (a @ előtti részt)!
      Jelszó: gépelje be az e-mail címéhez kapott jelszavát.

      Kattintson egyszer a Fiók beállításainak tesztelése... gombra!
    8. Ha jól írt be minden adatot és él az internet-kapcsolata, a tesztelés során a következő üzenet jelenik meg a felbukkanó ablakban: „Gratulálumk! Minden teszt sikeresen lezajlott.”
      A Feladatok fül alatt a Bejelentkezés a bejövő levelek kiszolgálójára és az E-mail tesztüzenet küldése sorában zöld pipa jelenik meg. Amennyiben nem, abban az esetben vagy rosszul adott meg adatot, esetleg nem kapcsolódik a hálózathoz. Bizonyos esetekben a levelezőkiszolgáló - karbantartás stb. miatt - nem válaszol. Ilyenkor próbálja a tesztelést későbbi időpontban ismét elvégezni.
      Zárja be a „Fiók beállításainak tesztelése” ablakot!
    9. Kattintson a További beállítások... gombra!
      A megnyíló „Internet alapú levelezés beállításai” ablakon válassza ki a Kimenő levelek kiszolgálója fület, majd a megjelenő panelen ellenőrizze, hogy „A kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel” opció be van-e pipálva! Ha nincs, pipálja be, és jelölje be „A bejövő levelek kiszolgálójával azonos beállítások használata” opciót!
      Az OK gombra kattintással zárja be az ablakot!
    10. Kattintson a Tovább > gombra!
      A beállításokat elvégezte, kattintson a Befejezés gombra!
    Vissza a tetejére