Ügyfélszolgálatunk telefonszáma 06 40/200-841 (helyi tarifáért hívható)
Munkaidőn túl üzenetrögzítő fogadja hívását.
Ügyfélszolgálatunk címe: | 7342 Mágocs, Szabadság u. 39. |
Ügyfélfogadás: | kedd - péntek 1000 – 1200 |
Telefon: | 72/560-015, 72/560-016 |
Telefax: | 72/560-016 |
Ügyeleti telefonszámok: | Ivóvíz szolgáltatás: 30/552-74-13 |
Szennyvízkezelés: 30/552-84-09 | |
Kábel-Tv, Internet: 30/560-10-50 | |
E-mail: |
A Mágocsvíz Kft. ügyfélszolgálata mellett 24 órán keresztül hívható hibabejelentő szolgálatot is működtet, melynek elérhetőségei fentebb megtalálhatóak.
A Szolgáltató az Előfizetőktől származó bejelentéseket, panaszokat és a bejelentés, panasz alapján tett intézkedéseket visszakövethető módon nyilvántartásában rögzíti, és az adatkezelési szabályok betartásával hibaelhárítás esetén, a hibaelhárítástól számított 1 évig, telefonon történő bejelentés esetén a hangfelvételt 2 évig köteles megőrizni.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség és lehetőség szerint orvosolni kell. Ha az Előfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az ezzel kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak másolati példányát köteles az Előfizetőnek átadni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül köteles írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Előfizetőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
Ha az Előfizető a Szolgáltató által felszámított díj összegét vitatja, a Szolgáltató a bejelentést (díjreklamáció) haladéktalanul nyilvántartásba veszi és szóbeli bejelentés esetén lehetőleg azonnal, egyéb esetben legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja és megválaszolja.
© 2004-2009 Mágocsvíz Kft. - Márkus Bt.