Ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma 06 40/200-841 (helyi tarifáért hívható)
Munkaidőn túl üzenetrögzítő fogadja hívását.

Ügyfélszolgálati irodánk képe
Ügyfélszolgálatunk címe: 7342 Mágocs, Szabadság u. 39.
Ügyfélfogadás: kedd - péntek 1000 – 1200
Telefon: 72/560-015, 72/560-016
Telefax: 72/560-016
Ügyeleti telefonszámok: Ivóvíz szolgáltatás: 30/552-74-13
Szennyvízkezelés: 30/552-84-09
Kábel-Tv, Internet: 30/560-10-50
E-mail:

A Mágocsvíz Kft. ügyfélszolgálata mellett 24 órán keresztül hívható hibabejelentő szolgálatot is működtet, melynek elérhetőségei fentebb megtalálhatóak.

    Az előfizető az előfizetői szolgáltatás meghibásodását a szolgáltató által biztosított
  • hibabejelentő szolgálatnál szóban telefonon vagy
  • az ügyfélszolgálatnál szóban, személyesen, vagy telefonon,
  • az ügyfélszolgálathoz küldött levélben, vagy elektronikus levélben jelentheti be.
  • Az előfizető azonosíthatósága érdekében a bejelentéskor közölni, illetve feltüntetni szükséges az előfizető ügyfélazonosító számát.

A Szolgáltató az Előfizetőktől származó bejelentéseket, panaszokat és a bejelentés, panasz alapján tett intézkedéseket visszakövethető módon nyilvántartásában rögzíti, és az adatkezelési szabályok betartásával hibaelhárítás esetén, a hibaelhárítástól számított 1 évig, telefonon történő bejelentés esetén a hangfelvételt 2 évig köteles megőrizni.

    A nyilvántartás minden bejelentésről, panaszról a következő adatokat tartalmazza:
    • az Előfizető bejelentése, illetve panasza alapján tartalmazza
    • az Előfizető értesítési címét, telefonszámát vagy más elérhetőségét,
    • ha szükséges az előfizetői szolgáltatás megnevezését, a hozzáférési pont címét, az Előfizetői azonosító számát,
    • a bejelentés, panasz rövid leírását,
    • a bejelentés időpontját (év, hónap, nap, óra),
    • a Szolgáltató vizsgálatának eredményeként a nyilvántartás tartalmazza
    • a bejelentés, panasz kivizsgálásának eredményeit,
    • a bejelentés, panasz orvoslásának módját és időpontját (év, hónap, nap, óra),
    • az Előfizető értesítésének módját és időpontját.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség és lehetőség szerint orvosolni kell. Ha az Előfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az ezzel kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak másolati példányát köteles az Előfizetőnek átadni.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül köteles írásban megválaszolni. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Előfizetőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

Ha az Előfizető a Szolgáltató által felszámított díj összegét vitatja, a Szolgáltató a bejelentést (díjreklamáció) haladéktalanul nyilvántartásba veszi és szóbeli bejelentés esetén lehetőleg azonnal, egyéb esetben legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja és megválaszolja.

    A felügyeleti szervek elérhetősége
  • Nemzeti Média–és Hírközlési Hatóság
    7624 Pécs, Alkotmány u. 53.
    Telefon:72/508–800
    Fax:72/508–801
    E-mail:
  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    7601 Pécs, Bajcsy–Zs. u. 14–16.
    Telefon: 72/510–790
    Fax: 72/510–791
    E–mail: